Plosne cidlo tlaku

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pátek Únor 10 12:32:32 CET 2006

Zdravim,

> Pro zakaznika potrebuji dodelat detekci pritomnosti osoby ve stanovenem
> (malem) prostoru. Z estetickych a designovych duvodu neni mozno pouzit nic
> jineho, nez "neco" pod kobercem. Zamlouvalo by se mi plosne cidlo tlaku,
> presnost neni dulezita.
>
> Existuje neco takoveho ? Mr. Google mi neporadil.

pred nekolika dny jsem obdrzel vzorek 50x50 mm elektrovodive na tlak
citlive gumy (elastomeru) od Yokohama Image System (coz je zrejme jen
predrazeny prekupnik od Yokohama Rubber, pobocky v Hiratsuka).

Za par dni snad dojde i konkurencni vzorek znacky Zoflex.

Planuji to pouzit do chodidel robota, jinak ten material od Yokohamy
byl uspesne pouzit v lekarskem zobrazovacim zarizeni, ktere meri
rozlozeni tlaku chodidel, dlani, zadku... na podlozku.

Az provedu mereni zavislosti tlak/odpor, coz bude tak do mesice,
podam podrobnou zpravu o obou materialech.

Ale bacha, ta Yokohama je draha, chtej za A4ku cca 10000Kc, Zoflex je
asi 10x levnejsi.

Pekny den preje Marek P.