Problemy s mailom

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Čtvrtek Únor 9 21:45:31 CET 2006

> akurat som zistil ze mi aktivovali antispam filter bez mojho
> vedomia a
> za tyzden v kosi skoncilo asi 40 mailov z konferencie. Ak ste
> mi nieco
> pisali sukromne a neodpovedal som tak mi to prosim preposlite
> este raz.
> Ospravedlnujem sa za problemy...
> b.

Spatny antispam :-((

Pred asi ctrnacti dny jsem u nas ve skole aktivoval Spamassassin (o vikendu,
taky bez vedomi useru, ale hned v pondeli jsem je o tom samozrejme informoval
:-). Je uplne fantasticky. Ani jediny radny mail neklasifikoval jako spam.
Cca 10 mailu mi dal k rozhodnuti (vsechno to byly spamy) a doslova stovky
jich rozhodl za me (mival jsem cca 150 az 250 spamu denne, kde jim je konec
:-))).
Bezi to na Linuchovi a je to samozrejme uplne free.

Jakub Serych