APC a jejich tech support...

Tony Malecky tony@malecky.cz
Čtvrtek Únor 9 21:38:50 CET 2006

Jo, vysledoval. Bohuzel jelikoz dva roky byla v mistnosti vedle
galvanovny tak jsem to prisuzoval houpani site pri zapinani zdroju...

Kdybych na to prisel v zarucni dobe, tak jsem jim to hodil na hlavu. Mne
nepripada normalni kdyz UPS 4x za den rumpluje relatkama jak silena a
powerchute hlasi ze vypina-nevypina-vypina-nevypina....

Dokonce jsem v manualu nasel i nejaky postup, jak nastavit nejnizsi
citlivost UPS na zmeny napeti a nic to nepomohlo...

Tony OK1HMA