GM kvalita nakupu

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Čtvrtek Únor 9 19:29:30 CET 2006

Jo, tak "vazeny" pan Ryston je take nas dodavatel a souhlasim s nize psanym
od p.Michala, ze kvalita objednavek je strasna. V podstate ho vyuzivame jen
na soucastky pro bastleni. Pro vyrobu je GM naprosto nepouzitelne (i kdyz se
snazi tvarit svetove). Jinak radeji pravidelne objednavame od
www.digikey.com www.spoerle.com nebo o neco drazsich dodavatelu jako RS,
Mouser a pod.

ZN

----- Original Message -----
From: "Michal HW" <michalgregor@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 09, 2006 5:24 PM
Subject: Re: GM kvalita nakupu

GM docela chaos, male objednavky i to co maji skladem tak 14dni - hruza, ale
kdyz tam zajdu da mi to hned.
Presnost dodavek taky nic moc. Je nutne vse zkontrolovat a prepocitat.
Ted nam utekla faktura, nevim ci to byla chyba jejich nebo nase, ale ozvali
se az po pul roce ze neni zaplacena.
Jinak se mi zda ze to jde se vsemi z kopce. Napriklad Ryston mel mezi svatky
volno a od 1.1 do 15.1 inventuru. Super.
Co je pravda na krachu? Par soucastek beru jen z GMu, jini je nemaji.

Michal