OT: Navrh plosnych spojov - hladam

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Únor 9 17:25:33 CET 2006

Prajem pekny podvecer,

rad by som znova zacal robit po veceroch nieco s elektronikou. Zial v
Bratislave nepoznam ziadne firmy, do ktorych by som mohol ist ponuknut
svoje vedomosti. Rozhodol som sa preto vyuzit konferenciu pre malu ponuku.

Rad by som Vam ponukol

1) prekreslenie technickej dokumentacie do elektronickych schem
2) navrh plosnych spojov jedno az n-vrstvovych v systeme PCAD2000
	(od analogovych az po digitalne high speed s FPGA)
3) programovanie MCU PIC16 a PIC18 v C
4) konzultacie ohladom EMC
5) zabezpecenie vyvojovych a aj certifikacnych merani EMC

Pokial by mal niekto zaujem, kontaktujte ma prosim na
andrej.jancura@zoznam.sk.

Dakujem
Andrej

p.s.: Pokial by niekto vedel aj o nejakom inzerate, v ktorom by sa hladal
designer PCB, mozete mi dat vediet tiez. Navrh PCB a EMC su mojim konickom,
ktoremu by som sa rad venoval.

Nájdi už konečne tú správnu cestu!
http://mapy.zoznam.sk