Neda mi to -- PS electronic je nejlepsi!:) /Re: GM kvalita nakupu

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Únor 9 17:22:58 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 9.2.2006:

> musim udelat reklamu nejsympatictejsimu kramu se soucastkama -- v PS
> electronic maji velkej sortiment, vetsinu veci skladem, vybornej
> web, kvalifikovanou obsluhu, ktera Vam vyhleda v konstrukcnim
> katalogu nahradu apod. Jsou moc fajn. 1 stanici kakabusem z Florence
> (Husitska trida, vystoupit U Pamatniku).

Ja osobne jsem tam jeste nic nenakupoval, protoze mj. ten web mi prave
neprijde nejak sympaticky. Ale toto je samozrejme vec nazoru.

Ovsem pridam zkusenost meho znameho, ktery tam onehda kupoval takovy
ten rucni kapesni osciloskop. Na webu meli, ze je skladem, tak ho
objednal, zaplatil predem, no a pak nic skladem nebylo a cekal strasne
dlouho, nez mu ho dodali. Ani nemusim vysvetlovat, ze kdyby mu rekli,
ze skladem neni, nic predem by neplatil a objednal ho jinde...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz