Rozsirenie DDS generatora (bolo: Re: DDS - nakup u Amteku)

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Únor 9 16:53:14 CET 2006

Moznosti pouzit generator aj v inych aplikaciach ako cisty generator
signalu je nespocetne vela. Ide ale o to, kto to urobi. Kazdy vie ako by
na to isiel, aky obvod by pouzil, co by bolo riadene cim, niektori
dokonca vedia ze pouziju 7 vrstvovu DPS rozmerov 45x87mm a zapoja
tranzistor 2N2222 na pin P3.7 procesora. Ked sa ale konkretne spytam kto
sa chce pridat k projektu s konkretnym zadanim problemu vsetci zaryto mlcia.
V pripade zaujmu budem rad projekt generatora rozsirovat, napriklad o
wobler, alebo analyzator impedancie. Navrhnem potrebny vysokofrekvencny
hardver, digitalny interfejs. Problem ale je ze toto je len velmi mala
cast vsetkeho co je k tomu potrebne a vyzaduje si to mnozstvo prace nie
len na vytvoreni celkovej koncepcie a ale hlavne niekto musi napisat
software pre cely moloch.
Je niekto kto napise program pre PC? Ak ano je niekto kto ten program
dotiahne do pouzitelnej podoby v definovanom case? Ak budem mat zaruku
ze konkretni ludia urobia konkretnu pracu v konkretnom case tak mozeme
zacat pracovat. Ide o to ze sa nechcem pustat do niecoho, co ako vzdy
doteraz skape na programovom vybaveni a bude to mat styroch
potencialnych uzivatelov. Vsetka ta praca a cas za to naozaj nestoji.
Zaciatkom roka vysla v PE konstrukcia generatora/woblera s cipom 9851,
ktora ako som to spravne pochopil ma pomerne slusne programove vybavenie
pre PC. Pokial niekto poznate autora tak by mozno nebolo zle skusit
nadviazat kontakt a ak by suhlasil upravit/pouzit jeho program pre
ovladanie nasho zeleza.
Vyjadrite sa prosim k tejto teme, zaujimaju ma vase nazory.
balu