GM kvalita nakupu

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Čtvrtek Únor 9 16:42:42 CET 2006

Rad bych se zeptal ostatnich konferencieru, jetli maji taky tak mizerne
zkusenosti s nakupem v GM electronic.
Napriklad dnes:
Kdyz pominu ty hrozne fronty, tak jsem misto metalizovanych rezistoru dostal
uhlikove, ktere samozrejme kvuli sumu jsou pro me naprosto nepouzitelne a
dalsich rezistoru jsem misto 20 dostal jen 10! A to aniz by me na nekterou z
techno zkutecnosti prodavac jakkoliv upozornil.
Ale i drive, vratili mi mene penez, nez kolik meli, PIC v tom nejjemejsim
TQFP pouzdru mi zabalili s ostatnimi soucastkami do jednoho alobalu a sup s
nim k ostatnim vecem do sacku, takze samozrejme nozicky mel uplne v prdeli a
dalsi a dalsi.

Co si o tom myslite?
Ja jsem jen rad, ze GM jiz pomalu krachuje a byl bych i pro sepsani nejake
petice. A co vy?