Repro Body Shaker

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Čtvrtek Únor 9 14:54:48 CET 2006

hodne nf - ak dobre citam datasheet, tak najnizsia mozna je 30 Hz.  to zas
nie je tak hodne. odpoved na Vasu otazku - ano.
vyborny napad.

OK

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 09, 2006 2:19 PM
Subject: Re: Repro Body Shaker

Hezký den,

    chtěla jsem to použít na vibrační budík. Ale také mě napadá z toho
udělat leptačku DPS, položit na to misku a pustit bručení :)

    Čili chápu to dobře, že se do toho pustí (hodně) NF signál a ono to
pak klepe tím, co je na tom ? Já to našla u Tipy.

Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!