ladenie krystalu

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Únor 9 11:11:27 CET 2006

P> Uz som kolegu (byvaleho amaterskeho fotografa) poprosil o nejaku prestatu
P> vyvojku. V sobotu skusim to leptanie,

Mozny zna nekdo metodu jak nastavovat krystaly vyvojkou, ale az dosud
jsem to delal ustalovacem pro CB proces, ktery rozpousti stribro (a musi
byt novy, stary je nasyceny a nic nerozpousti).

Mimochodem pomoci ustalovace se mi podarilo parkrat spravit krystaly,
ktere odmitaly kmitat. Nevim zda vadila oxidace stribra ci co, ale po
vykoupani kmitaly velmi ochotne a navic sly stahnout na puvodni
kmitocet jodovyma parama.

P>potrebujem to preladit o priblizne 0.7% vyssie.

Drzim palce aby tam nejake stribro zustalo, polepy jsou dost tenke.
0.7% je hodne.

Tomas