Problem s ICD pri 3V3

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Únor 9 09:31:37 CET 2006

> mam aplikaciu s 16LF873A napajanu 3.3V.  Nechce sa dat ladit - mplab
> hlasi ze verifikacia programu a ID prebehla, ale potom vypise:
>
> ICD0161: Verify failed(MemType = DebugVector, Adress = 0x2004, Expected
> Val = 0x2F00, Val Read = 0x3FFF)
>
> ICD2 je original od microchipu. Ked pic napajam 5V, vsetko je ok. Doska
> s 18LF8720 sa bez problemov dala ladit na 3.3V, tak nechapem v com je
> problem. Tusi niekto?

Mam takovy pocit, ze pro tento problem vysla u Microchipu AN (nebo jak to
nazvat) . Pokud se mi to dobre vybavuje, je nutne vyhodit seriove odpory v
datove a hodinove lince. Ale je to uz davno co jsem na to koukal a mozna se
pletu :)))  Pripadne bych jeste polaboroval s odpory proti zemi (vyhodit) na
stejnych linkach

S pozdravem
MK