Ani PIC nevydrzi vsechno :-(

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Únor 9 09:30:20 CET 2006

Zas tolik mne nepodcenujte... :-(

Psal jsem, ze tam je driver ze dvou PNP a NPN tranzistoru v mustku,
ktere teprve budi MOSFET.

Navic ten prototyp toho regulatoru byl uz odladenej a vyzkousenej na
celkem silne motory, ktere berou vic nez by mela byt spocitana proudova
spicka toho menice (asi 14A).

Po napaleni MCU jsem jeste zkontroloval signal na gate MOSFETu a tam
bylo vse v poradku.

Me by spis zajimalo co bylo to cvakani v tom trafu...ze by mi
prostrelila izolace mezi primarem a sekundarem tomu moc neverim
odizoloval jsem to nekolika vrstvama. Teoreticky by mohlo dojit k
nejakemu mezizavitovemu zkratu na sekundaru, ale to by nemel byt duvod
pro to odpaleni PICu.

Zeptam se jinak - co vsechno nabastlit kolem PICu abych ho ochranil?
Vykonnova cast je napajena natvrdo ze vstupu 12V a pic je zapojen pres
stabilizator. Ruseni by muselo prijit bud pres ten stabilizator a nebo
nekudy pres ten driver, protoze ten je napajenej z 12V.

RadekCX