Repro Body Shaker

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Únor 9 08:27:24 CET 2006

> Behalf Of Saša Svobodová
>    našla jsem dneska v jednom inzerátu tuto věc "Repro Body Shaker". Má
> to sloužit k produkování vibrací sedačky v autě u AutoHiFi. Potřebuji to
> na něco jiného, ale nenašla jsem o tom nic víc. Jen samé reklamy, ale
> kloudného nic ...
>
>    Nevíte o tom prosím někdo něco ? Jak se to zapojuje, jak moc to
> vibruje ? Bude to cítit přes polštář ? Dělá to hluk při provozu ?

Ja bych na masaze sel jinak, to chce vic nez jen masaz kouli nejake smazky
ikdyz to ma 300W.

akusticke delo (na to vam staci dva piezzo vyskace a bude to rvat zaludek z
bricha ven), vibracni motorky (podobne jako u mobilu ale vetsi - ruzna
velikost zavazi, intenzitu masazi ridite zapnutim motorku s lehcim ci tezsim
zavazim), postel jako infrazvukova reprobedna...

JL.