Repro Body Shaker

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Čtvrtek Únor 9 07:33:53 CET 2006

Body Shaker

basovy reproduktor zaliaty do kovoveho puzdra. ako membrana sluzi doska, na
ktoru je aplikovany (autosedacka, sedacka v obyvacke). funguje ako klasicky
reproduktor. zvukovy signal sa meni na mechanicke kmity v zavislosti od
signalu.
tieto kmity sa prenasaju do materialu, kde je umiestneny, takze prijemne
"lechta", alebo az bucha do zadnych partii cloveka. je to lacna zalezitost,
prakticku skusenost nemam, ale za tu srandu by tie peniaze mozno stali.
tech parametre napr.
http://www.monacor.cz/catalogue.phtml?search_name=br-25

OK

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 08, 2006 11:56 PM
Subject: Repro Body Shaker

Hezký den,

   našla jsem dneska v jednom inzerátu tuto věc "Repro Body Shaker". Má
to sloužit k produkování vibrací sedačky v autě u AutoHiFi. Potřebuji to
na něco jiného, ale nenašla jsem o tom nic víc. Jen samé reklamy, ale
kloudného nic ...

   Nevíte o tom prosím někdo něco ? Jak se to zapojuje, jak moc to
vibruje ? Bude to cítit přes polštář ? Dělá to hluk při provozu ?

   Moc děkuji za odpověď.

Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz