zertovne predmety a la CONRAD a roboti

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Únor 8 23:51:01 CET 2006

Tak to asi vetsinou pujde do kontejneru.
Dalsim zertovnym predmetem se stal DVD prehravac, co prehrava video, ale
blbne zvuk. Ma nekdo zajem ? Zdarma.
No neda se nic delat a ja jsem se rozhodnul, ze na co jsem rok nebo dva
nesahnul, tak to pujde pryc.
Tech robotku je mi lito, deti si s nima vyhrali a jednoho si urcite nechame
a se synem neco urcite vymyslime.
Jsou to takovi kecalkove, kteri vam rikaji barvy, vy stisknete tlacitko a on
vam rekne jestli ok nebo ne. Ovsem nemecky, coz treba mne vubec nevadi. Ma
cidlo na hlave a kdyz mu tam hodite krouzek, tak krici "trefa sefe", a jeste
nejake dalsi ficurky...

Chci si vyklidit dilnu pro vaznejsi praci s elektronikou a se synem.
Kdyz uz jsem v tom rozvodu, tak si rikam, ze by bylo lepsi, kdyby byl
pravnikem, ale treba mozna jednou...
Ma vubec dnes smysl vzdelavat dite v elektronice ???
Je mu 8 roku, ale kam speje elektronika ???
Vse bude formou zalitych kapek a integrovanych zarizeni typu barebone mini
PC pro celou domacnost.
Ano, nekdo je bude take vymyslet, ale bojim se, ze v ceske republice to
nebude a ze spise budeme kamennym skansenem pro amiky co nevideli jeste
mesto z kamene postavene a mysli si, ze americke pivo je to nejlepsi co kdy
ochutnali. Nebo vse bude uplne jinak ?
Mam dnes asi nejakou depku a tak se omlouvam, ze jsem se rozepsal az
kakovymto zpusobem.
Co mne hlavne zajima je vas nazor na praci elektronika do budoucna. Je
perspektivni a nebo budeme v elektronice zase jen obetmi neceho podobneho
jako jsou supermarkety ???

J. Polivka