domena - poptavka pravnika, moc se omlouvam za OT

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Únor 8 20:13:50 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 8.2.2006:

> Jedna se o zadost o prednostni registraci domeny EU na kterou mam
> narok. Podal jsem si zadost u zname velke CZ firmy, ktera se zabyva
> registraci domen. Tu zadost jsem podaval uz 25.cervence 2005 !!!
> Fakturu na zaplaceni domeny jsem od nich dostal (po urgenci) v
> listopadu a obratem ji zaplatil (21. listopadu 2006 odchazeli prachy
> z meho uctu prevodnim prikazem). Od te doby se nic nedelo az dnes mi
> prise vypis od evropskeho registru, ze mou zadost obdrzeli 7.2.2006
> !!!! a ze me uz predbehl jiny zadatel (btw, rovnez cech), jehoz
> [...]

To je mi divne. Ja myslel, ze v ramci faze Sunrise 1 lze registrovat
pouze domeny na zaklade platnych ochrannych znamek. Jak to muze obejit
spekulant, ktery danou ochrannou znamku nema? Nebo to tak neni?

PS: A co je to za toho znameho registratora, ktery tak pekne
registruje domeny?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem