OT - Hleda se SW pirat (bylo: kopirovani disket)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Únor 8 19:08:27 CET 2006

Ano, ve woknech, nejlip se tvaril program Floppy Image, udelal i ty
vadne sektory ale ta chranena potvora to poznala a odmitla se
rozbehnout, asi tam bylo jeste neco schovaneho.

Ales Prochaska