test vykonosti CPU

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Únor 8 18:34:02 CET 2006

Delphin wrote:

> IMHO FLOPS ma smysl jenom na procesorech, ktere nativne podporuji operace v
> plovouci radove carce, protoze jinak mereni zasadne ovlivnuje kvalita
> potrebnych knihoven. Presvedcivejsi vysledky da napriklad sifrovaci
> algoritmus, jeden z mnoha je zde
> http://www.schneier.com/blowfish-download.html

Ako vravim, benchmarky maju pochybnu hodnotu.
Sifrovacie algoritmy su prave obvykle nadhernou ukazkou kde sa da
optimalizovat vykon na ukor pamate a naopak; rozdiely su
niekolkonasobne. Rozdiel v rychlosti medzi mojim prvym DESom na '51 a
jeho vytunenou verziou bol 4:1. Podobne dopadli aj ine algoritmy, vid
moja stranka. Jediny, co som nebol schopny napisat "inak" bol Rijndael
(AES).

wek