Nouzova antena na CT2

Danhard danhard@volny.cz
Středa Únor 8 16:01:53 CET 2006

No hlavne jestli maji ten zesilovac napajenej ? :o)

IP, IP3 je odolnost proti intermodulaci, krizove modulaci.

Danhard

tady je hezkej clanecek:
http://home.karneval.cz/ok2kkw/ok1dak/ok1dak.htm

  Jedny známí maj síto (zřejmě z Polska) na balkóně v přízemí, namířený někam do pole, jediná překážka jsou stromy u silnice, který zřejmě moc nevaděj. Všechny programy chytnou asi 3x, ale většinou s nějakým rušením, vodorovné pruhy atd. Kabel k televizi cca 10m.

  Asi se jim do toho nebudu montovat, jsou to takový hajdaláci, že nemaj ani setříděný předvolby v televizi. Dobu měli koaxiál v jednom místě spojenej stylem "zaháknout a zamotat", než jsem to jednou předělal na konektory. Jen mě teď napadá, že kdyby tam místo zesilovače byl "jenom" symetrák, že by to mohlo hrát líp.

  Nevíte jaký zisk má holý sejto?

  A ještě jedna věc - co to je "IP" u zesilovače?

  P.K.