Odstraneni zakmitu tlacitka

Petr Tosovsky PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Únor 8 14:15:40 CET 2006

Klopny obvod RS pro me vypada treba takhle:
http://tina.nat.uni-magdeburg.de/heiko/Praktika/v08/img1.gif
proto mi to neslo nejak dohormady jen s invertory.
To pocatecni nastaveni mi uz je jasne, udela se z tech NANDu rizeny
invertor.Z te 4013 jsem nemel v umyslu tohle vyrabet, zajima me to pro
priste.
Musim si to zkusit postavit jak to funguje. Vypada to jako zajimavy napad,
uvidim jak se to bude chovat.

Tosa