zapojeni vstupu misto Schmitt trigger, retus plosnych spoju

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Únor 8 11:19:00 CET 2006

--- Petr Zapadlo <zapadlo@melzer.cz> wrote:

> necemu podobnemu jsem se chtel vyhnout. :-)

Preco?

> placnu tam tu 74hc14 pred ten pic.

Vase zapojenie: 3x odpor, 1x kondik, 1x 14pin IO
Moje:           3x odpor, 2x kondik, 2x tranzistor
Velkostou DPS su minimalne porovnatelne.

>taktuji to cca 2khz.
Zmensite C2, mozem aj vypocitat :-)

> Nedela se nahodou neco se dvema schmitt hradly v DIL8  nebo v necem
> podobnem?

Samostatne hradla robi Philips. Myslim, ze www.sos.sk nieco aj vedie
skladom.

> Myslel jsem neco pohotoveho, snadno dostupneho. A bezudrzboveho.

No ja mam farbicku namiesanu v malej sklennej flaske od nejakych
liekov. Mam to dostupne okamzite :-) Jedina udrzba je po pouziti
trubicku vycistit drotikom, ktory v nej potom necham zastrceny (pri
kresleni drotik nepouzivam). Teda priprava mozno nie je pohotova, ale
potom nevidim problem.

miro