Maximalni proud z RS232

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Středa Únor 8 00:58:21 CET 2006

Mam dojem, ze minimalni napeti na seriaku dle normy muze byt 5V a z toho by
LE50 ani pri nejlepsi vuli 5V neudelala. Ale jestli to v te norme neni
mysleno pri max. proudu 20 mA? Pokud vam staci 3,3V, asi by to bylo
jistejsi. Ale mozna uz by to byl alibismus.

Andel

----- Original Message -----
From: "Ondrej Ulehla" <dj-bobr-hwkonf@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 07, 2006 11:47 PM
Subject: Re: Maximalni proud z RS232

Prakticke maximum po stabilizovani pomoci LE50ABZ je u meho boardu asi
25mA, ale vetsina portu ma vyrobcem udavano 10mA. Nektere kabely pro
mobily se snazi ze seriaku tahat dokonce asi 30mA - evidentne to
"prochazi", nikdy jsem nevidel zadny seriak odpaleny nadproudem.

Ja stabilizuju napajeni ze seriaku prave pomoci LE50, je laciny a
parametry jsou mnohem lepsi, nez u 78L05.