Maximalni proud z RS232

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Úterý Únor 7 21:42:17 CET 2006

> Vite nekdo jaky maximalni proud bez poskozeni je mozno cucat z RS232 mezi
> GND a DRT ?

Pokud me pamet neklame tak by podle normy mely byt budice schopny dodat
10mA a mely by byt odolene vuci zkratu. Pokud se podivate do DS k
oblibenemu MAX232 zjistite, ze pri zkratu doda typicky 22mA. Dale
zjistite, ze na vstupech RS232 ma tento obvod odpory typ. 5k, coz
znamena, ze linkou musi tect cca 2mA. I toto je tusim specifikovano v
norme.

> Jaky 5V stabilizator je nejlepsi co se tyce ztrat?

Spinany. Ale predpokladam, ze jste se ptal na ztraty v podobe vlastni
spotreby stabilizatoru, protoze rozdil vstup/vystup musi linearni
stablik vytopit tak jako tak. 7805 ma vlastni spotrebu nekolik mA, LE50
do 1mA ale daji se sehnat i stabliky, ktere maji mene nez 100uA
(konkretni vyzkouseny typ ted nevim ale neni moc kusove dostupny). Tyto
hodnoty ale zalezi na vystupnim proudu a vstupnim napeti.

Pavel

P.S. Mala prosba, v souladu s pravidly konference prosim zakladejte nova
vlakna jako nove zpravy a ne jako odpoved s prepsanim predmetu, dekuji