Odstraneni zakmitu tlacitka

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Úterý Únor 7 18:23:06 CET 2006

Má to tlačítko přepínací kontakty ? Pak by šlo dát na vstup CLK jen velmi
malou kapacitu (pro klid duše, aby chviličku podržela stav na odpojeném
vstupu), a přepínat vstup CLK přepínacím kontaktem na + a zem.

Je to takové nouzové řešení...

S pozdravem
Pavel Poucha

From: "Petr Tosovsky" <PetrTosHW@PTmodel.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 07, 2006 4:58 PM
Subject: Odstraneni zakmitu tlacitka

Zdravim konferu.
Postavil jsem si jako doplnek k zesilovaci takovy maly stand-by zdroj ktery
umoznuje zapinani a vypinani jednim tlacitkem. Je to udelane pomoci 4013 (2x
D klopak), tlacitko je primo na CLK. Bohuzel jsem uplne zapomnel osetrit
zakmity tlacitka a dela mi to neplechu. Napadl by nekoho nejaky jednoduchy
zpusob abych tam nemusel dobastlit MKO? Nebo neznate nejaky MKO v
miniaturnim provedeni (555 a 40xx jsou i v SMD moc velke). Zkousel jsem dat
kondenzator primo na CLK, ale 4013 si nenecha libit tak pomale hrany.
Diky za pripadne napady.

Tosa