Re: Toroidní jádro z GESu

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Únor 7 17:16:51 CET 2006

Abych pravdu rekl, tak jsem se seknul ve velikosti toho jadra, objem je jen
0,37 qcm,
takze pri 1W ztrat max. AC indukce cca 700 gauss, stejne je to malo. Tech
100kHz je na tohle zelezo uz moc. Indukcnost, max. proud, akumulovana
energie je vam jaksi naprd, kdyz to neni spojene s frekvenci, na ktere je to
provozovane.
Ztraty v zeleze jsou v tomto pripade limitujici faktor.
Zkuste postavit a uvidite :o)

Danhard
*******

Kdyz uz jsme u toho a to jadro tu mam, jaky s jakym vykonem bych si ho jeste
mohl dovolit pouzit?
Ono totiz tech 10W je hodnota maximalni, a nemela by byt zdaleka za provozu
dosazena.
Priznam se, ze se v tech parametrech tech jader nevyznam.
Obzvlast kdyz mi do toho americani prijdou se svymi uchylnymi jednotkami
:-).
Vzdy jsem si kupoval civky uz namotane,s udanou indukcnosti, proudem a
energii, ale z tech parametru jadra si sam dam dohromady pouze tu
indukcnost.
Dík
Jakub