popisovaci vyjiskrovacka

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Únor 7 13:54:35 CET 2006

Je docela dobre za usmernovac dat nejaky vetsi kondenzator. Kdyz jsem
potreboval provrtat kus tvrdokovu mel jsem ve vrtacce upnutou medenou
elektrodu a tou jsem vrtal do obrobku potopenym v oleji. Kdyz tam ten
kondenzator nebyl slo to o dost hur. Bylo to obycejne trafo 20V/20A jen
s mustkem a kondem cca 5mF.

Mimochodem mozna nez ten vibrator by sel pouzit i moturek s tou jehlou -
tim jak se ta jehla bude otacet tak se take nebude lepit. Jen musite
udelat lozisko zvlast jen pro prenos proudu na rotor.

RadekCX