Re: Chemikálie (bylo - precteni uzamceneho PIC 16C717)

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pondělí Únor 6 22:06:25 CET 2006

No pokud ja vim, tak uz to koupit nejde, kamos se to nejakou dobu
snazil sehnat, ale moc dobre se mu nevedlo. Sirovka je v autobaterii,
ale tam bude asi necim znecistena. Ale pokud by se to preci jen dalo
nekde sehnat, tak sem s tim...

Honza