[OT] Moebius aneb fakt hodně OT dotaz :-)))

Michal MEDEK Michal.MEDEK@worldonline.cz
Pondělí Únor 6 21:42:05 CET 2006

Promiňte, 'fyzikálně nemožné' je co za pojem? Magnetické pole, drážky na
kolejnicích, kolejnice se změnou tvaru nebo něco jiného není povoleno,
ale něco jiného je povoleno? Rozhodčí co je a co není fyzikální je kdo?

Jinak si myslím, že by to šlo vyřešit dvěma kolejnicemi, ta druhá by
musela být dvakrát tak dlouhá než ta první. Ale nevím, jestli by si
cestující nestěžovali, že je to moc fyzikální řešení...
Michal