Digitalny FIR filter, otazka

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pondělí Únor 6 20:59:57 CET 2006

Jestli jsem to z popisu dobre pochopil, pak schema filtru je na prilozenem
obrazku. Obdelnicky znazornuji zpozdeni o 1 sample a "zesilovace" nasobeni
konstantami.

Vystupni signal Y[k] je tedy spocitateny podle vztahu:

Y[k]=X[k-10]*a + X[k-9]*b + .... + X[k]*j (doufam, ze jsem tam ty koeficienty
nejak neposunul, radeji zkonfrontujte s obrazkem.

==> jednoducha uloha napriklad pro Excel

Jakub Serych

P.S. Obrazek kreslen v dlouhodobe maturitni praci nasich studentu (ostatne
mel jsem kolem toho tady cca pred rokem par dotazu)