WD

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Pondělí Únor 6 19:38:35 CET 2006

No kdysi jsem měl podobny problem, ale uz si moc nepamatuju.
Hledejte u atmela a na netu po bastl strankach existuje errata
kde je popis podobneho problemu. Jde v podstatě o to že ne vždy
lze použit všechny vstupy jako vstupni nebo vystupni. Prostě při resetu
nesmi byt na některych vstupech 0 nebo 1 už si to fakt nepamatuji.
A dojde k zacyklení procesoru a wd a ven se da dostat jen vypnutim.
Nemusi to delat WD ale některy vstup je v nevhodnem stavu.
Mi to konkretne delalo, pokud se sesel reset a eeprom i2c zrovna
stahla DO na 0.
Je mozne ze to bude Vas problem vypada to podobne.
Petr

----- Original Message -----
From: "Radek Sztwiorok" <radek.sztwiorok@orgrez.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, February 06, 2006 11:38 AM
Subject: Re: WD

No volani WD je pouze v rutine ktera cte di vstupy a nastavuje do.Dva vstupy
se kopiruji primo na vystup.Kombinace po zatuhnuti neodpovidá tomu co by tam
melo byt(proto jsem psal nahodne nastavene piny).Kdyby zustal viset kdekoliv
jinde tak by ho mel WD shodit jenze jsou tam ty pulzy,ktere WD stale
resetuji.Kazdopadne by ho mel rucne vyvolany reset shodit a neshodi.Pomuze
doopravdy jen vypnout a zapnout.
Radek

Mno neviem ako ste prisli na to ze "prestalo casovat jadro", ani neviem
co si mam pod tym presne predstavit.
Ste si isty ze tam nemate ziadne miesto kde by mohol program behat
dookola a cvicit s WD a nicim inym? Samozrejme musite ratat s akoukolvek
kombinaciou SFR bitov a PC moze nadobudnut aj hodnoty "uprostred
instrukcie".

Ako vravim, skuste este zvysit miero paranoie a cvicenie s pinom WD
viazte na vyskyt _vsetkych_ udalosti ktore maju v ramci daneho casoveho
useku nastat.

wek