Betonové jachty WAS:(Betonove reprobedny neb neco pro opravdove HIFIsty)

Jozef Racek jozef.racek@unit.sk
Pondělí Únor 6 16:47:59 CET 2006

Pri mensich predmetoch aj teleso s veczou hustotou moze plavat v
kvapaline s mensou hustotou

Real:
skuste si polozit ihlu na vodnu hladinu ;-)))

BTW da sa to - nezabudat na povrchove napatie ;-)))
pomocka pre menej sikovnych - ked ihlu "pretiahnete pomedzi prsty =
trosku zamastite", tak sa da pri troche cviku polozit na vodu
Pre menej sikvonych - polozte na vodu cigaretovy papierik a nan ihlu,
pockajte kym papierik amokne a klesne ku dnu a ihla zostane plavat.

Ak tu ihlu zmagnetizujete, tak mate kompas...

Dodo