RE: [informace] - Informace o nové architekture ARM Cortex-M3

Jan Galuszka konference@ei.cz
Pondělí Únor 6 11:27:36 CET 2006

Taky jsem puvodne byl touto vetou prekvapen, ale setkal jsem se s tim
jiz nekolikrat a to napriklad u nekterych produktu WINBOND, hlavne u
tech, ktere nejsou urceny pro kusovy prodej, ale hlavne pro OEM vyrobce.

Existuje hodne obvodu, jejichz specifikace nejsou volne pristupne, ale
az po podepsani NDA

... ale nechme to na dodavateli a odberatel ma pravo si vybrat ... chci
/ nechci

Osobne me take zajima, kteri dalsi vyrobci tuto politiku pouzivaji

S pozdravem
    ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

 WWW.ELEKTRONIKA.CZ