Re: Modrá LED a napětí ?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Únor 6 09:24:13 CET 2006

Mam tady baterky, ktere jsou napajeny jednim tuzkovym clankem a maji 5 LED
diod.
Cena je cca 100 kacek. Nevim zda se to za ten menic vyplati, pripadne i za
tu baterku, je jich tady jeste asi 30ks. Kryt je kovovy.
Barva stribrna nebo kovove modra (modrych je minimum).
J. Polivka

Zdravim, je to kolem 3.6V ja sem pouzival takovehle menice pro napajeni
z jednoho clanku:

http://elm-chan.org/works/led2/report.html
http://elm-chan.org/works/led1/report_e.html
Trafko sem motal na tlumivku 330uH z GM.

Ondra