Civka na PCB

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Únor 6 08:58:59 CET 2006

zavisi od toho co sa berie ako vypocet :-) Ak 'vezmem vzorec, dosadim
rozmery a vypocitam' tak to zlozite nie je, ale ak 'mam takuto cievku a
musim vypocitat jej indukcnost' tak to rozhodne trivialne nie je...
Pred casom som sem posielal oscanovane strany z knihy, kde boli vypocty
indukcnosti plosnych cievok roznych tvarov, neviem ci to este najdem,
ale ak bude zaujem tak to mozem oscanovat alebo odfotit znova.
b.