Notebook a porty

Karel Dudasek karel.dudasek@vghur.army.cz
Pondělí Únor 6 06:21:14 CET 2006

On Fri, 3 Feb 2006, Zdenek wrote:
> Zdravim.
> Nejak zjistuji, ze je problem koupit novy NB s COM a LPT. COM se da
> celkem dobre vyresit redukci z USB, ale co s LPT? Redukce z USB
> existuje, ale jeji pouziti je omezeno prakticky na tiskarnu. Je nejake
> reseni (krome PCMCIA karty)? Nekupoval nekdo posledni dobou NB, ktery
> jeste nema amputovane porty?
V zari 2005 jsem kupoval od UMAXe VisionBook 631LX. Sice dost hreje, ale
porty ma a vsechno se mi podarilo rozbehat i pod linuxem.
Z portu ma 1xCOM, 1xLPT, 2xUSB2.0, 1x Firewire, zvuk, IrDA, VGA i S-VIDEO,
PS2.
Jenom si nejsem jist, jestli maji nejakeho nastupce s podobne osazenymi
porty.

                             Karel Dudasek