OT: HW reseni SW problemu

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Neděle Únor 5 20:58:34 CET 2006

Puvodni  zprava  "RE:  OT:  HW  reseni  SW problemu" od "Pavel Novotny
(hw-list@list.hw.cz)" z 1. února 2006, 14:22:21,
msgid:005401c62732$882cc000$0414a8c0@pcw (1946 bajtu):

PN> to  tak, ze kazda "vagon" ma pneumaticky ovladane brzdy a zasobnik
PN> se  stlacenym  vzduchem,  vzn.  pokud  se  vagon utrhne tak tlak v
PN> zasobniku sacne pusobit na brzdy a vagon zacne brzdit.

Slysel jsem (asi JPP ;), ze pneumaticke treci brzdy funguji tak, ze na
celisti  pusobi pruziny a tlakem se rozeviraji (odbrzduji). Takze kdyz
prijde  vagon  o  tlak  (pretrzeni), automaticky zastavi. Co je na tom
pravdy?

--
S pozdravem,
 Dawid Ferenczy