Odhlucneni (bylo: Betonove reprobedny)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Neděle Únor 5 18:31:28 CET 2006

Zkusenosti nemam, ale prej na odhlucneni jsou dobry taky papirovy prolozky
od vajicek.

Pokud jde o prenos zvuku ocelovou konstrukci - mozna by se dala pridelat
pres nejaky "silent bloky" - napriklad z kousku pryze.

Jinak - aspon mente subjekt, kdyz zacinate psat o necem jinym nez puvodni
thread.

P.K.