Reklamace v GESu

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Neděle Únor 5 15:49:24 CET 2006

Zdravim,

Me se zkratly napajeci vyvody.
Na originalni rukojeti bylo nesmyslne vyresene vymenovani hrotu.
Pokazde bylo potreba dosti sily a pritom to drzelo jen za ty draty tepelneho
telesa:(. Anzto jsem se to snazil opravit, tak jsem se na zaruku vybodl, ale
za stovku a neco prodavaji cele nahradni pero a tam uz je vymena hrotu
vyresena excelentne.

Hadam tedy, ze to nebude jejich první reklamace, takze by jste to uhadat
mohl:).

S pozdravem,
                Marek Pavlu