[OT] Moebius aneb fakt hodně OT dotaz :-)))

Michal MEDEK Michal.MEDEK@worldonline.cz
Neděle Únor 5 14:09:10 CET 2006

Ahoj!

Také by stačilo ten vlak pořádně rozjet - přítlak by obstarala
odstředivá síla. Otočení okolo osy by se provedlo v místě, kdy vlak
sestupuje dolů a koleje by se trochu vytáčely, aby vlak nevypadl. Kdo by
to chtěl vyzkoušet?

Michal