AVR nastaveni hodin

Bohumil Fulin bohumilfulin@centrum.cz
Sobota Únor 4 18:04:26 CET 2006

Ja pouzivam avr + T51, denne asi 50 programovani pres ISP zatim na 2ks broucich. No problem. Treti brouk mi obcas nechtel chytnout ISP, ale to hned po zapajeni. Mam podezreni na DPS nebo procesor. Deska zatim odlozena bokem, tak nemuzu tvrdit zda AVR, DPS nebo programator.

Jinak taky jsem mel udelan svuj bastl, obcas naprogramoval obcas ne. Na hrani asi nevadi, ale na solidni praci musite mit nastroj na ktery se da spolehnout. Pak neni jasne kde je vlastne chyba. Programator, program, dps, zapojeni???? A navic kdyz se zacnou tyto tri veci navzajem kombinovat, coz je normalni, tezko se neceho klodneho dovyvijite.