k RFID. paranoja + likvidator

Michal Krestan krestan@hw.cz
Sobota Únor 4 14:03:04 CET 2006

Obecne co znam, tak jsou dve moznosti. Jedno reseni je, kdy je na nalepce
naparena civka tvorici LC obvod, ktery je uzavren pres tenkou pojistku. Ta
se pri deaktivaci silnym polem u pokladny prepali a tudiz je nalepka
neaktivni. Druhe reseni je u nalepek, ktere nejsou tenke jako "papir", ale
tvori jakysi tenky obdelnik. Tato vec se deaktivuje mag. polem a je mozne ji
znovu snadno aktivovat, pokud ji vhodne prejedete magnetem:-) Uvnitr je
dvojice plechu, ktere zmeni podle zmagnetovani rezonancni freq. celeho
obvodu.

            Michal

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, February 04, 2006 10:43 AM
Subject: Re: k RFID. paranoja + likvidator

Hezkou sobotu,

    mám pocit, že něco podobného mají v naší knihovně. Když si půjčím
knihu (to mi připomíná že bych je mohla vrátit :-P ) tak knihovnice
vezme každou knížku samostatně a dá ji k takové desce. Pak to blikne a
ona vezme další ... až je vezme úplně všechny. A já můžu jít fuč. Když
je vracím, udělá to stejně. Proto si myslím že tam je podobných chytrý
čip, jinak by to bylo moc drahé a hlavně knížky mají tu ochranu
zadělanou do hřbetu. A párat to po každé výpůjčce ... to asi nejde.

Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!