k RFID. paranoja + likvidator

Sobota Únor 4 10:43:59 CET 2006

Hezkou sobotu,

    mám pocit, že něco podobného mají v naší knihovně. Když si půjčím
knihu (to mi připomíná že bych je mohla vrátit :-P ) tak knihovnice
vezme každou knížku samostatně a dá ji k takové desce. Pak to blikne a
ona vezme další ... až je vezme úplně všechny. A já můžu jít fuč. Když
je vracím, udělá to stejně. Proto si myslím že tam je podobných chytrý
čip, jinak by to bylo moc drahé a hlavně knížky mají tu ochranu
zadělanou do hřbetu. A párat to po každé výpůjčce ... to asi nejde.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!