software na kreslenie digitalnych signalov

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Únor 3 22:28:02 CET 2006

balu@home napsal(a):
> V grafickom editore to samozrejme viem nakreslit, ale ide mi skor o to
> aby mi ten program trochu pomohol, napriklad sam vygeneroval hodiny, po
> kliknuti napr. zmenil uroven a pod. Proste aby som mohol tvorit priebeh
> a nemusel to vzdy prekreslovat.

Ja osobne si myslim, ze si lze takovou "pomoc" nastavit i v OOo Draw -
pomoci duplikaci, pouziti prvku jako knihovniho, vodicich car,
mrizky.....a nevim ceho jeste. Uroven lze menit prostym potazenim mysi
za uzel vektoroveho objektu (nebo ciselne, makrem atp.)...

Proste nez bych shanel a ucil se nejaky novy software, tak bych sednul k
OOo Draw a mel bych to za chvilku i s popisy. A ne v bitmape.

--
Jirka