OT: Poptávka z oboru včelařství

Jan Novák jnjn@seznam.cz
Pátek Únor 3 19:51:19 CET 2006

	Nerad s tím stále obtěžuji, ale opravdu se nenajde nikdo, kdo navrhne a
vyrobí jednoduchý "detektor zásob" v úle? Pricnip je zde -

http://www.vcely.ic.cz/elektronika/1.jpg
http://www.vcely.ic.cz/elektronika/2.jpg

Nechci žádný superpřesný přístroj vážící 1kg s cenou 4.100,- bez DPH, jako
jsou kapacitní snímače hladiny.
Jde mi o jednoduché "měřítko" na baterky, max. 2.000,- včetně DPH,
samozřejmě mi stačí jen osazená a oživená destička.

---
Ještě dotaz - výše uvedené pracuje na principu změny kapacity kondenzátoru.
Bylo by možné, aby podobný měřič pracoval na pricnipu vysílače a přijímače?
Tzn. na jedné straně úlu vysílač radiových vln, na druhé straně přijímač (úl
mezi nimi)? Čím více zásob, tím slabší signál na přijímači.