DRM na VEF-206 -- uz skoro :)!

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Únor 3 19:06:53 CET 2006

Ja jsem zkousel jednou dve stejne vinuti na spolecnem jadre paralelne
zapojene, byt mely stejny pocet zavitu tak se to chovalo "divne"
Indukcnost se skoro nezmenila ( stejna  jako jedna samotna civka) a ke
vsemu se zhorsilo Q. Seriove ano ( stejny smysl vinuti) ale paralelne mi
to nejak nehralo.
Mozna i chyba mezi zidli a pracovnim stolem :-)