DRM na VEF-206 -- uz skoro :)!

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pátek Únor 3 18:18:10 CET 2006

> Chtel jsem jeste nekoho vyprovokovat ke stavbe poradneho radia a
> vsichni vytahli ruske tranzistoraky :-) . (ale DDS do Seleny je
> hezka myslenka :-) )

Ja myslim, ze myslenka pana Andela s doladovanim LC oscilatoru je
vyborna. Sam jsem chtel neco podobneho pro to moje VEFko.

Ale myslim, ze pan Andel nas vsechny pobije, az nasadi svuj
sestinasobny ladici kond :-).

Vlezl jsem dneska do prvniho bazaru a koupil za 100Kc pomerne
historickej National-Panasonic -- prijimac, jehoz pulku tvori
rozbitej a znicenej kazetak. Tak jsem zvedav, jestli na to chytim
neco vic nez na to VEF.

Mimochodem, Selena nebyla ruska, ta byla stejne jako Riga, Spidola,
aj. z kultovni Valsts Elektrotechniska Fabrika v Rize. Balticka
kvalita...

> Nu coz jsem nejvetsi silenec .Uz mam objednany 8mi krystalovy
> filtr .

Odkud? Z Hradce?

Je, to mam radost, ze se zacina klub rozjizdet.

Zdar! Marek P.