Pripojenie LED ku CPLD

Milan milger@pobox.sk
Pátek Únor 3 14:00:51 CET 2006

Ja by som povedal ze je to spickovy prud, ktory moze tiect pinom.
So spotrebou je to zlozitejsie.
Asi plati ze celkovy prud je suma prudov cez I/O + prud jadra /zavisly od
frekvencie/.
Limitujucim faktorom stale zostava max. stratovy vykon /zavisly od zvoleneho
puzdra, chladenia, okolitej teploty.../.
Neviem presne ako u tohto XCR ale pre ostatne Xilinx obvody pouzivam take
pravidlo, aby to dokopy nikdy nebolo nad 1.5W.
Takze tych 80-100mA max. na 4 nohy a dost.

Milan

----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, February 03, 2006 12:07 PM
Subject: Pripojenie LED ku CPLD

mam taku zaciatocnicku otazku, pac sa mi to nezda... Chcem pripojit LED
diody a optocleny ku CPLD Xilinx Coolrunner XCR3512XL. V datasheete
pisu, ze maximalny prud je:

IOUT Output current, per pin –100 100 mA

co sa mi a) nezda a po b) je to velmi podozrive. Ked zatazim par pinov
100mA tak to IMHO zhori.
co si o tom myslite?
b.