OT: Tohle znate? Pro paranoiky... nocni mura

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Únor 3 12:33:08 CET 2006

Nejde ani tak o to kdo to zaplati, jako o to, aby bylo ciste nebe a to u nas
bohuzel neni jako na Floride.
J. Polivka

> No, ja tam koukam mam jeste stary auto s neopravenym skrabancem na
> haubne. Takze pro teroristy nic aktualniho... A co to je "Nova"?

No ja tam pro zmenu sve auto nevidim ale podle jinych indicii (zejmena
stavby o kterych vim presne kdy jsou postaveny) usuzuji, ze cast
severovychodu Prahy je focena tak kolem roku 2001-2002, coz mi prijde
divne protoze jinde na netu lze najit fotky z roku 2003. Preci jen
letecke snimkovani neni levne a ze by bylo provedeno kazdy rok se mi nezda.

> Jinak takove ortofotomapy jsou na webu uz dlouho, jen nebyly na tomhle
> serveru.

Ano a dokonce i kus do historie, konkretne 1938 a 1953, Prahy z letadla
se lze podivat na www.praha-mesto.cz kde v sekci mesto/praha/mapy (snad
http://www.praha-mesto.cz/(by1qdunecyx3lw55vxorau45)/default.aspx?ido=5272&sh=-1596107813
) jsou ortofotomapy z techto let i z roku 2003. 2003 je ve vetsim
detailu nez beta.mapy.cz

Pavel