Opticky synchronizator blesku

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pátek Únor 3 10:17:45 CET 2006

Jo jo, tuhle stranku samozrejme znam, jeste jsou tam zajimave prubehy, jak
to vypada, pokud se snizi vykon blesku, je to na
http://www.chem.helsinki.fi/~toomas/photo/flash-discharge/regular.html.

Jinak jste mel ale pravdu, protoze jsem ty moje namerene prubehy vcera
nenasel, tak jsem to zkousel znovu zmerit na osciloskopu a kapacita sondy uz
to asi ovlivnuje hodne, ty hrany pri ukonceni zablesku nebyly zrovna ostre
(resp. spis nebyly vubec) a i ty exponencialy byly primo ukazkove... Pri
primem pripojeni fotodiody k A/D prevodniku to tenkrat bylo uplne o necem
jinem, budu to muset nekdy zopakovat.

Dusan Dolezal