WinXP a RAM

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Únor 3 09:51:12 CET 2006

Prajem pekny den,

mam nasledovny problem a chcel by som poprosit o radu, ako ho odstranit.

V notebooku mam 2x128MB RAM , ale WinXP mi najdu len 128MB. Pritom obidva
moduly idu bezchybne, skusal som ich samostatne a aj prehodenim slotov.
Vysledok bol vzdy ten isty. Naslo sa len 128MB. Pri pozerani cez Windows HW-
Config mi to pri jednom module vypisalo celu konfiguraciu vratane www-
stranky vyrobcu, pri druhom sa neobjavilo v kolonke pamat vobec nic, bola
prazdna. Neviete niekto nahodou ako docielit rozsirenie na 256MB? (Vo Win98
a Win2000 sa tento problem nevyskytol). Dakujem.

Andrej

Hľadáš DOM – BYT – POZEMOK – KANCELÁRIU ?
http://www.reality.sk